Sunday, January 24, 2016

Οι μάταιες αποφάσεις της νέας χρονιάς

Τόσες νέες χρονιές, τόσες πολλές αποφάσεις... Πόσες από αυτές έχετε ποτέ πραγματοποιήσει; Μήπως γράφετε την ίδια λίστα αποφάσεων κάθε χρόνο;

Δεν είστε οι μόνοι! Οι στατιστικές δείχνουν πως μόνο το 8% των ανθρώπων τηρούν την απόφαση που παίρνουν, με τον καινούργιο χρόνο να ξεκινήσουν κάτι ή να σταματήσουν κάτι. 
Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’αυτό:
  • Οι περισσότεροι εστιάζονται σ’ αυτό που ΔΕΝ θέλουν και όχι σ’αυτό που θέλουν. Αυτό είναι ο πιο εύκολος τρόπος να σαμποτάρει κανείς τον εαυτό του. Ξεκαθαρίστε πώς ακριβώς θέλετε να είστε. Ζωγραφίστε την καινούργια εικόνα του εαυτού σας με σαφήνεια και αυτό θα σας οδηγήσει στις αλλαγές που απαιτούνται για να το πετύχετε.
  • Οι αποφάσεις της νέας χρονιάς είναι απόλυτες! Μας κάνουν να σκεφτούμε πως η αλλαγή πρέπει να γίνει ΤΩΡΑ και ΑΜΕΣΑ. Όμως η διαχρονική αλλαγή μιας συνήθειας ή συμπεριφοράς δεν γίνεται έτσι. Παίρνει χρόνο. Είναι μια αλλάγή τρόπου ζωής, οπότε χρειάζεται την υλοποίηση μικρών ενδιάμεσων βημάτων.
  • Η αλλαγή που δηλώνουμε ότι θα κάνουμε αποτελεί μόνο ένα εξωτερικό σύμπτωμα ενός βαθύτερου εσωτερικού ζητήματος. Αν δεν καταλάβουμε τον πραγματικό λόγο, γρήγορα θα επιστρέψουμε στην παλιά μας συνήθεια.

Αν χρειάζεστε βοήθεια σ’αυτὀ, η τεχνική ThetaHealing® είναι ιδανική για να σας αποκαλύψει τα βαθύτερα θέματα που σας επηρεάζουν.

  • Η συνήθεια είναι το παν! Το να κάνεις μια αλλαγή απαιτεί αποφασιστικότητα και θέληση. Η θέληση είναι σημαντική στην αρχή, αλλά διατηρείται δύσκολα. Αυτό που διατηρείται εύκολα είναι η συνήθεια. Μόλις κάτι γίνει συνήθεια, απαιτεί μηδενική θέληση.
  • Σύμφωνα με την αρχαία Κινεζική παράδοση των Πέντε Στοιχείων, ο Ιανουάριος είναι ακατάλληλος μήνας για αλλαγές. Αν παρατηρήσουμε τη φύση θα δούμε πως ο χειμώνας είναι εποχή «νάρκης», όπου όλα αποσύρονται, ξεκουράζονται και μαζεύουν δυνάμεις. Αλλά κι εμείς, έχοντας μόλις τελειώσει με τον μαραθώνιο των εορτών, είμαστε εξαντλημένοι. Όπως για τη φύση, έτσι και για μας, η Άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή για αλλαγές και ανάπτυξη.

Tι να κάνετε

  1. Καταγράψτε με σαφήνεια τους στόχους σας, όχι τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Για παράδειγμα, αντί για «να πηγαίνω πιο συχνά στο γυμναστήριο», γράψτε «να αφιερώνω μισή ώρα τρεις φορές την εβδομάδα στο να γυμνάζομαι». Δείτε με τη φαντασία σας τον εαυτό σας να το κάνει. Πώς σας φαίνεται; Αν γελάτε και μόνο στη σκέψη αυτού του στόχου, αλλάξτε τον! Θυμηθείτε, ό,τι κάνετε το κάνετε για σάς.
  2. Αντιμετωπίστε την ανάγκη για νέες συνήθειες με κατανόηση. Επιτρέψτε στον εαυτό σας την πιθανότητα αποτυχίας, ξέροντας ότι η αποτυχία είναι απλώς μια ένδειξη για να κάνουμε κάτι διαφορετικά. Δώστε ήρεμα στον εαυτό σας το δικαίωμα να δοκιμάσει, να πειραματισθεί και να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θα φτάσετε τον επιθυμητό στόχο. Μήπως το γυμναστήριο δεν είναι για σας; Εξετάστε εναλλακτικούς τρόπους για να αποκτήσετε ευεξία.
  3. Μην υποχωρείτε. Αν πραγματικά θέλετε να αποκτήσετε νέες, πιο ευεργετικές συνήθειες, τότε το μόνο που χρειάζεται είναι να βρείτε τον πιο κατάλληλο τρόπο για σάς και να κάνετε τα απαραίτητα βήματα για να το πετύχετε. Θυμηθείτε πως κάθε απόφαση που παίρνετε, σας φέρνει είτε πιο κοντά είτε πιο μακρυά από το στόχο σας. Οι αλλαγές συνηθειών θέλουν συστηματικές ενέργειες, που θα γίνονται με συνέπεια.
  4. Κάντε τα απαραίτητα βήματα μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας. Οτιδήποτε γίνεται κατ’ εξαίρεση δεν πρόκειται να διατηρηθεί. Αν η ρουτίνα σας δεν μπορεί να τα συμπεριλάβει, τότε θα πρέπει ή να βρείτε άλλο τρόπο, ή να τροποποιήσετε τη ρουτίνα σας. Μήπως κατά βάθος, αποφεύγετε τις αλλαγές;
  5. Θέστε όρια. Απομακρυνθείτε από όσους δεν πιστεύουν σε σας ή σας παρασύρουν. Βρείτε άτομα ή ομάδες στήριξης που μοιράζονται τον τρόπο ζωής που θέλετε να ακολουθήσετε.
  6. Βάλτε προτεραιότητες! Αποφύγετε να κάνετε πολλές αλλαγές ταυτόχρονα. Μια νέα συνήθεια θέλει τουλάχιστον ένα τρίμηνο για να γίνει τρόπος ζωής. Ξεκινήστε με κάτι εύκολο, και αφήστε τα δυσκολότερα για αργότερα, αφού θα έχετε πάρει θάρρος και θα έχετε μάθει να λειτουργείτε με τον εαυτό σας σύμμαχο και όχι αντίπαλο.

Αν όλα αυτά σας ακούγονται δύσκολα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Με την τεχνική ThetaHealing®, οι αλλαγές γίνονται ανώδυνα, ώστε η ζωή σας να μπει στην τροχιά που επιθυμείτε άμεσα. 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 6932 206665 για μια δωρεάν αξιολόγηση του ζητήματος που σας απασχολεί.